09.00-18.30
Ankara
Satın alma, teklif yönetimlerini tek yerden yönetin
Satınalma isteklerinin takibinden teklif yönetimine, anlaşmalardan siparişe kadar tüm süreçler bu modül üzerinden detaylıca yönetilebilir ve raporlanabilir. Sistem üzerinde bulunan tedarikçi değerlendirme, onay prosedürleri, yetkilendirme, hatırlatma ve uyarı uygulamaları, seri ve parti numaraları kullanılarak malzeme izlenmesi, hesap yönetim özellikleri, fiyat listeleri yönetimi ve fatura ödemelerinin takibi gibi detaylar bu modül içerisinde bulunmaktadır. Ayrıca yapılan sevkıyatların aşama aşama takibi de sistem üzerinden izlenebilir.
Özellikler
A) Bütünleşik belge takibi ,Tarihe dayalı belge yönetimi
B) Bütünleşik Belge Yönetim Sistemi sayesinde tüm belgeler için arşivleme desteği,Esnek belge konfigürasyonu
C) Ön İzleme özellikli PDF formatlı otomatik çıktılar,Makul fiyatlandırmanın belirlenebilmesi için ileri düzeyde yetenekler
D) Tavsiye nitelikli yüksek düzeyde bilgiler , Miktar ve değer sözleşmeleri
E) Tedarikçi fiyat listeleri ,Miktar ve teslimat süresine dayalı fiyat karşılaştırmaları
G) EDI bağlantısı (modülün bünyesine yerleşik bulunan EDI dönüştürücüsü),Toplu siparişler
H) Fason üretim entegrasyonu,Raporlama ve analizler
İ) Elektronik imza desteği,Çok dilli belge metinleri
I) İade mallar,Gider bilgileri içeren malzeme kayıtları
J) Bütünleşik fatura doğrulama özelliği
K) Tedarikçi değerlendirmeleri (ABC analizi)
L) Ödeme planları,Miktar bölüşümü ve tahsisi
Detaylı Bilgi
Giderlere odaklı ve etkin maliyetli satınalma uygulamaları;
Küreselleşmenin pazarlar üzerindeki etkisi, şiddetli bir rekabet ortamı ve olumsuz ekonomik koşullar, etkin bir tedarik yönetiminin kritik önemini her zamankinden daha çok vurgulamaktadır. Bol miktarda malzeme ve yarı-mamulün zamanlı bir biçimde depolara tedarik edilmesi, eskiden kabul gören bir yöntemdi ve o yöntemde göz önünde tutulması gereken unsurlar sadece nakliye ve depolama masraflarıydı. Şimdi ise malzemeler, sürekli olarak katılaşan kalite koşullarına uyumlu olmalı, tam zamanında (JIT) tedarik edilmeli ve hızla teslim edilmelidirler.
Satınalma sürecinin tüm yönleri ile etkin yönetimi için gerek olan uygulamaların sağlanması;
CANIAS ERP Satınalma Modülü, Avrupa Ortak Pazarı mevzuatını ve pazarların genel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, tedarik ile ilgili yüksek kalite beklentileri doğrultusunda, ileri düzeyde özellikler sunar. Bu özellikler arasında, elektronik sorgulama yönetimi, tedarikçi fiyat listeleri ve bu listelere dayalı olarak tedarikçiler arası fiyat karşılaştırmaları, teklif yönetimi, onaylama, hatırlatma ve uyarı işlevleri içeren sipariş takibi, seri ve parti numaraları kullanılarak malzeme izlenmesi, hesap yönetim özellikleri ve fatura ödemelerinin takibi bulunmaktadır.
Satınalma faaliyetlerini kusursuz yürütebilmeniz için tedarikçilerinizi en iyi şekilde tanımanızı sağlayan özellikler;
Malzemelerin belirtilmiş olan kalitede, uygun fiyatlarda ve zamanında elde bulundurulması, tedarik süreci bakımından önemli olan unsurlardır. CANIAS ERP Satınalma Modülü, kurum dahilindeki görev ve sorumlulukların uygulanması için gerekli olan yetkilendirmeleri ve ayrıca tedarik ile ilgili birçok sürecin uygulanmasını kolaylaştırır. Bunlara ek olarak satınalma sürecinin baştan sona takibini temin eder; bu takip, satınalma talep belgesinin alınmasından malzemelerin siparişine, gelen malların kabulünden, ödemelerin yapılmasına kadar tüm faaliyetleri kapsar.
Etkin satınalma için bütünleşik mimari;
Esnek parametre kullanımı ile müşterilere has özel işlemler gerçekleştirilebilir. Bütünleşik sistem mimarisi, ileri düzeyde satınalma özelliklerini mümkün kılar ve malzeme satınalımlarıyla ilgili bilgilerin, envanter yönetimi, planlama ve üretim modülleri de dahil olmak üzere tüm modüller tarafından görüntülenebilmesini temin eder.